[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YOh5SXGITiA[/youtube]
El 28 d’agost es posen a la venda les entrades de l’obra de teatre que Lacetània Teatre estrenarà aquesta Festa Major, MOLTA MERDA una versió molt lliure de la comèdia Monty Python and The Holy Grail, adaptada i dirigida per Aleix Albareda i interpretada per 16 actors. Una adaptació molt lliure però en tot moment fidel a l’esperit crític i humor de Monty Python.
Sinopsi:
Una paròdia de l'Anglaterra medieval i els cavallers del Rei Artur en la recerca del Sant Grial. Una excusa, com una altra, per a executar una crítica als estereotips de la vida moderna en clau de "comèdia musical", que ho posem entre cometes perquè carrega més a comèdia que a musical i que, sobretot, es carrega el tema musical. Se'l carrega, no en el sentit de carregar-lo, sinó de carregar-se'l. Les coses clares i la xocolata espessa, per allò de mirar sempre el costat bo de la vida, i tal. Sacro Sanctus Domine.
Informació
Lloc: Teatre Comarcal
Edat recomanada: A partir de 13 anys
Preu:
. Preu de l’entrada 12€
. Preu soci 10€
. Fins a 16 anys 10€
Venda d'entrades online a entrades.turismesolsones.com
Venda una hora abans de l'espectacle al Teatre Comarcal
ARA A PORTADA
-
Unes 300 persones gaudeixen a Solsona amb el concert de l'orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida (OJC) Redacció
-
Daniel Rovira: «Aquestes millores permetran comptar amb "dues canonades" diferents d'on tibar l'aigua» Redacció
-
S'inverteixen més d'1,6 milions d'euros per a garantir el subministrament d'aigua a onze municipis del Solsonès Redacció
-
-
Solsona es dota d'una targeta d'aparcament provisional per a persones que esperen la valoració de discapacitat Redacció
Publicat el
24 d’agost de 2021 a
les 13:06
Actualitzat el
24 d’agost de 2021 a les
13:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L’Esplai Riallera obre les inscripcions per participar a les Caramelles
-
Cultura i Mitjans
Neix Enten(i)ment, un nou espai radiofònic dedicat a la salut mental per abordar-la obertament
-
Cultura i Mitjans
Concert de Bluestime a l’Sputnik
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Solsonès presenta un recull dels relats guanyadors del concurs de la gent gran (2013-2022)
-
Cultura i Mitjans
L’Arxiu Diocesà de Solsona restaura el Totum de Sant Martí de Joval (s. XIX)
-
Cultura i Mitjans
Un projecte ajuda a donar a conèixer el patrimoni solsoní a les noves generacions
