Alcaldables per Esquerra al Solsonès han debatut sobre la situació de les Telecomunicacions a la comarca
Aquest dijous els alcaldables per Esquerra als municipis del Solsonès s'han reunit amb el President de la Executiva Sectorial de la Societat de la Informació, Robert Rubió i el vocal de la Secretaria de Política Municipal Carles Julbe, per debatre i compartir experiències i reptes de cara a les tecnologies de les telecomunicacions.
D'aquesta jornada de treball s'han derivat alguns objectius que s'han apuntat per ajudar a desplegar les comunicacions amb "un projecte comarcal fet de baix a dalt".
El primer objectiu serà que els candidats i alcaldables vetllaran pel desplegament de totes les antenes dins el pla Catalunya Connecta, així com les de telefonia mòbil.
També, atès que moltes masies només tenen accés a la Televisió Digital per Satèl·lit, es demanarà que tots els canals de la Corporació Catalana de TV s'emetin per aquest mitjà.
Un altre proposta és resoldre la implantació de la telefonia i la banda ampla als polígons industrials, especialment al d'Olius.
L'aspecte més ambiciós serà l'impuls d'un Pla Comarcal per eliminar les zones fosques de telefonia mòbil i promoure la telecomunicació mòbil de 3a. generació, en zones habitades i principals vies de telecomunicació.
David Rodríguez, alcalde de Solsona, ha explicat que es demanarà a la Generalitat que faci arribar des de Súria fins a Solsona la xarxa oberta de fibra òptica.
ERC proposa un Pla Comarcal per impulsar les telecomunicacions
Cultura i Mitjans
Els alcaldables d'ERC s'han reunit amb Robert Rubió i Carles Julbe
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La solsonina Emma Fraxanet, guardonada en la categoria Revelació dels Premis DonaTIC 2026 Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona 2027 s’emetrà en directe per 3Cat i obre noves vies de participació ciutadana Ramon Estany Montanyà
-
-
-
Societat El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
14 d’abril de 2011 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'escriptora Mò Bertran presenta a Solsona el llibre «Mai més serà dimecres»
-
Cultura i Mitjans
Solsona restaura les dues gàrgoles de la font gòtica de la plaça de Sant Isidre
-
Cultura i Mitjans
Los Hermanos Cubero actuen a Solsona al Jezz
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona reforça l’aposta per la lectura en la primera infància
-
Cultura i Mitjans
Lladurs celebra les XVII Jornades de Sant Galderic amb música, tradició i productes de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Solsonès organitza un famtrip de tardor per donar a conèixer els recursos turístics i culturals del Miracle
