Festa dels Gegants a la Cabana d'en Geli

Els Gegants de Bertrans organitzen una trobada gegantera el dissabte 9 de maig a la urbanització de la Cabana d'en Geli que s'allargarà amb actes durant tota la jornada

Publicat el 05 de maig de 2026 a les 08:56

El dissabte 9 de maig la Cabana d'en Geli serà l'escenari de la festa dels gegants organitzada pels Gegants de Bertrans. El programa s'obrirà a les 10.30 h amb una plantada de figures al carrer de la Segarra, seguida, a les 11 h, d'una cercavila de bestiari amb els grallers del Cardener. El matí es tancarà amb un "vermut de gegantons" a partir de les 12.30 h.

A la tarda, també al carrer de la Segarra hi haurà una plantada de gegants a partir de les 17 h, i hi començarà una cercavila pels carrers de la Cabana d'en Geli amenitzada per la BinBonBand. A les 19 h, hi haurà una mostra de balls que culminarà amb una ballada final. A les 21 h, el programa continuarà amb sopar popular i bingo (tiquets per encàrrec via WhatsApp al 646642059) i a les 22, amb la "nit de ballets". La festa es tancarà amb una actuació del músic solsoní Marc Anglarill a partir de les 23 h. 

 

  • Cartell