Joves d’Esquerra Verda de la Catalunya Central condemna les paraules del Bisbe de Solsona en contra el dret a l’avortament

Publicat el 05 de maig de 2012 a les 18:59
Les joventuts d’ICV lamenten que una vegada més Xavier Novell vulgui ser l’altaveu del sector més carca i reaccionari de l’església. Així mateix l’anima a que si tant preocupat està per la violència, comenci a lluitar contra aquella que es produeix dins l’església.  
Joves d’Esquerra Verda de la Catalunya Central troba insultants les paraules del Bisbe de Solsona, senyor Xavier Novell, contra el dret a la interrupció voluntària de l’embaràs recollides en la seva darrera Glossa. 
Així, les joventuts d’ICV, que aquest cap de setmana celebren la seva 11a Assemblea Nacional a Rubí, lamenten que una vegada més, com ja va fer contra els matrimonis homosexuals, el senyor Xavier Novell vulgui ser l’altaveu del sector més carca i reaccionari de l’església que, repetidament, sempre que té ocasió, atempta contra els drets del conjunt de ciutadans i ciutadanes. En aquest sentit, Joves d’Esquerra Verda lamenta que el Bisbe de Solsona actuï més pensant en la seva carrera dins l’església que no pas en els drets i la salut de les dones.
Així mateix, les joventuts ecosocialistes reclamen al bisbe de Solsona que si tant li preocupen les discriminacions i violències persistents avui en la nostra societat, lluiti també de manera aferrissada contra la que es produeix dins l’església catòlica en forma de pederàstia o discriminacions cap a les dones. 
A més, Joves d’Esquerra Verda anima al senyor Xavier Novell que si realment defensa una església al costat del poble, mostri també el seu rebuig a les retallades que estan dinamitant drets fonamentals com la sanitat o l’accés a l’educació.