Comencen les primeres sortides del curs de l’Escola Arrels II

Societat

L’alumnat de l’Escola Arrels II ja ha començat les primeres sortides del curs. Unes activitats que permeten aprendre fora de l’aula, descobrir nous espais i compartir experiències amb els companys, companyes i el professorat de l’escola

Publicat el 16 d’octubre de 2026 a les 08:44
Actualitzat el 16 d’octubre de 2026 a les 08:59

Fa unes setmanes, els i les alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida a Barcelona. Durant el matí, van practicar diferents esports al Club Nàutic i, a la tarda, van visitar el Museu Marítim. Totes dues activitats estaven relacionades amb el projecte que estan treballant d’Aventura a l’Atlàntic, i els van permetre aprofundir en els continguts d’una manera vivencial i pràctica.

D’altra banda, l’alumnat de 3r d’ESO va gaudir d’una jornada de convivències a La Carral. Al llarg de tot el dia van participar en diverses activitats tant a les instal·lacions de la casa com als seus voltants. Va ser una jornada molt profitosa per compartir moments, conèixer-se millor i enfortir els vincles entre els companys i companyes.

 

  • Sortida de l`Escola Arrels II de Solsona

Amb aquestes primeres sortides, l’Escola Arrels II dona el tret de sortida a un curs ple d’aprenentatges, experiències compartides i oportunitats per créixer tant acadèmicament com personalment.

Escull Solsona com la teva font preferida de Google