El Centre Sanitari rep la donació de màscares i granotes protectores
L’Escola Agrària del Solsonès i l’Olga Viladrich, de l’establiment La Cotillaira de Solsona, han fet la donació del material
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2020 a les 22:09
Actualitzat el 19 de març de 2020 a les 22:15
L’aparició del coronavirus o COVID-19 ha creat situacions que han obligat a adoptar mesures excepcionals i a confinaments massius per tal de frenar la pandèmia. Davant de situacions d’aquest tipus però sempre apareixen brots verds, persones que, de forma altruista, fan donació de material ja sigui als sanitaris, cossos de seguretat o als professionals que estan en contacte amb persones en situació de risc.
Si fa uns dies l’Ajuntament de Solsona agraïa públicament a la família Jieqiao Ni, de la Gran Casa Xina, la donació de mascaretes a la Policia Local de Solsona, Mossos d’Esquadra i al Centre Sanitari, avui ha estat l’Escola Agrària del Solsonès i l’establiment La Cotillaira la que han fet donació de material al Centre Sanitari del Solsonès. Concretament, l’Escola Agrària ha fet donació de mascaretes i l’establiment solsoní de granotes protectores.
Des del Centre Sanitari del Solsonès i des del Consell Comarcal del Solsonès es vol agrair, de forma sincera, la donació feta per aquest centre i per aquest establiment i recordar que tot aquell material que arribi serà molt ben rebut.
Et pot interessar
-
Societat Canalda celebra els 25 anys de la Comissió Cultural
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat L'embassament de la Llosa del Cavall perd més d'un 10% de capacitat des de la seva construcció
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta