Solsona continua millorant el parc ubicat entre el Centre Cívic i la Plaça U d'Octubre. Als equipaments de jocs infantils i taules i bancs per asseure's, s'hi ha sumat aquesta setmana una font de pedra, que de ben segur, i especialment ara que ve l'estiu i la calor, satisfarà la set dels usuaris d'aquest espai.
Aquesta font de disseny rústic és un monòlit de pedra natural. Aquest tipus de fonts són comunes en rutes de senderisme i espais naturals a Catalunya, ja que s'integren visualment en el paisatge.
L'element consisteix en un bloc de pedra natural tallat o seleccionat per la seva forma irregular i rústica, i inclou una aixeta de llautó o acer inoxidable i una reixa metàl·lica circular a la base per al drenatge, com es veu a la imatge.
Aquestes fonts estan dissenyades per ser duradores i resistents a les inclemències del temps en entorns exteriors.
