L'Agrupació Territorial de les Comarques Centrals (ATCC), entre les quals s'hi compta la del Vallès Occidental, i que pertany al Partit Carlí de Catalunya (PCdeC), ha elaborat un manifest sobre la situació social, política i cultural de Catalunya. Segons manifesten, el document ha estat fonamentat "en la nostra pròpia historia i recull els progressos que el Partit Carlí ha efectuat al llarg dels anys donant una interpretació democràtica, plural i progressista i expressant sempre un gran respecte pels drets de les persones i dels pobles".
El Partit Carlí explica que "ens hem situat dins el moment actual de Catalunya a fi de donar respostes i solucions per avui i pel futur. El nostre plantejament, malgrat algunes suposades similituds, és original i possible". Afegeixen que en el document i les propostes que s'hi recullen "s'han tingut en compte les conclusions dels tres últims Congressos del Partido Carlista que confedera els diferents partits carlins de les nacions que formen l’actual marc polític de l’Estat espanyol, així com els comunicats, articles i conferències donades per l’ATCC durant els últims anys".
Amb tot plegat, el Partit Carlí vol exhibir "la seva responsabilitat i compromís, una vegada més, vers al poble català" i per aquest motiu afirmen que "donem suport a la convocatòria de la Consulta pel Dret a Decidir, per ser un dret irrenunciable i natural de tot poble. Per tal que els catalans puguem triar de manera lliure i democràtica el nostre futur".
El Partit Carlí de Catalunya dóna suport al Dret a decidir
L'Agrupació Territorial de les Comarques Centrals afirma el seu "compromís i responsabilitat vers el poble català"
ARA A PORTADA
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 09 d’abril de 2014 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat Galeria d'imatges de la benedicció de cotxes de Sant Cristòfol 2025