L'Agrupació Territorial de les Comarques Centrals (ATCC), entre les quals s'hi compta la del Vallès Occidental, i que pertany al Partit Carlí de Catalunya (PCdeC), ha elaborat un manifest sobre la situació social, política i cultural de Catalunya. Segons manifesten, el document ha estat fonamentat "en la nostra pròpia historia i recull els progressos que el Partit Carlí ha efectuat al llarg dels anys donant una interpretació democràtica, plural i progressista i expressant sempre un gran respecte pels drets de les persones i dels pobles".
El Partit Carlí explica que "ens hem situat dins el moment actual de Catalunya a fi de donar respostes i solucions per avui i pel futur. El nostre plantejament, malgrat algunes suposades similituds, és original i possible". Afegeixen que en el document i les propostes que s'hi recullen "s'han tingut en compte les conclusions dels tres últims Congressos del Partido Carlista que confedera els diferents partits carlins de les nacions que formen l’actual marc polític de l’Estat espanyol, així com els comunicats, articles i conferències donades per l’ATCC durant els últims anys".
Amb tot plegat, el Partit Carlí vol exhibir "la seva responsabilitat i compromís, una vegada més, vers al poble català" i per aquest motiu afirmen que "donem suport a la convocatòria de la Consulta pel Dret a Decidir, per ser un dret irrenunciable i natural de tot poble. Per tal que els catalans puguem triar de manera lliure i democràtica el nostre futur".
El Partit Carlí de Catalunya dóna suport al Dret a decidir
L'Agrupació Territorial de les Comarques Centrals afirma el seu "compromís i responsabilitat vers el poble català"
ARA A PORTADA
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets Redacció
-
-
-
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments Redacció
Publicat el 09 d’abril de 2014 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
-
Societat
Coneixem els efectes de la medicació contra la incontinència urinària?
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès obre un procés de selecció per a una plaça d’informàtica per a joves en pràctiques
-
Societat
Els joves proposen millorar l'oferta esportiva de Riner
-
Societat
XERRADA: «Ballar amb el silenci», a càrrec de Rosanna Camprubí López i Joan Boixader Caballol
