La discoteca d'Agramunt Wai Kiki reobrirà portes el proper divendres 13 de maig. D'aquesta manera, la popular sala iniciarà la segona temporada després que l'any passat inaugurés una nova etapa que deixava enrere uns anys d'aturada.
Els responsables de la discoteca han anunciat que aquest diumenge es farà un càsting de cambrers, de relacions públiques i de personal d'oficina de 17.00h a 19.00h de la tarda a la mateixa sala. Es preveu que la temporada d'estiu acabi el mes de setembre.
La discoteca WaiKiki d'Agramunt reobre portes
La mítica sala iniciarà la temporada durant el maig i ha anunciat un càsting per cambrers i relacions públiques
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d'actes pel 25N
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
