La Fundació Zoo del Pirineu celebra 12 anys des de la seva inauguració. Dotze anys després, el centre continua treballant amb el mateix objectiu amb què va néixer: ajudar la fauna salvatge.
Durant aquest temps, la Fundació s’ha consolidat com un espai de rescat, recuperació i educació ambiental, atenent animals ferits o vulnerables i sensibilitzant la societat sobre la importància de respectar la natura.

- Helen, geneta cega
Des del centre recorden que la millor notícia seria que algun dia no fes falta un lloc com aquest: que tots els animals poguessin viure lliures, sense necessitar ajuda humana per sobreviure.
La Fundació agraeix el suport de visitants, socis, padrins, voluntaris i totes les persones que han fet possible aquesta història durant aquests 12 anys.
Tot i el camí recorregut, el Zoo del Pirineu insisteix que encara queda molta feina per fer per protegir la fauna salvatge.
