L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) destinarà 4,4 milions d’euros per actuacions de manteniment i conservació de lleres en zona urbana, dins de l’àmbit de les conques internes.
Durant el mes d’agost s’ha adjudicat una línia d’ajuts arran de les sol·licituds presentades pels ajuntaments, amb l’objectiu de reduir el risc d’inundacions.
Del total d’ajuts atorgats, 103 beneficiaran a les comarques de Barcelona, 60 a les de Girona i 16 a les Tarragona. La Coma i la Pedra, al Riu Cardener rebrà 79.971,00 euros.
Aquesta subvenció finançarà actuacions en domini públic hidràulic dins de zona urbana que comportin la retirada selectiva de grans densitats de vegetació que obstaculitzin el pas de l’aigua, l’erradicació d’espècies vegetals invasores que redueixen la capacitat de desguàs, la retirada d’arbres morts i caiguts i la retirada i redistribució de sediments.
L’ACA atorga un ajut de 80.000 euros a l’Ajuntament de La Coma per a actuacions a la llera del Cardener
ARA A PORTADA
-
Un llibre amb segell solsoní recupera el valor internacional de les sardanes de Pau Casals Ramon Estany Montanyà
-
-
Artesania i tecnologia s'uneixen per fer realitat els renovats caps dels Nans Nous de la Patum Infantil Lídia López
-
-
Solsona es dota d’una nova ordenança de convivència ciutadana «clara, sintètica i entenedora» Redacció
Publicat el 17 de setembre de 2022 a les 14:34
Actualitzat el 17 de setembre de 2022 a les 14:42
Et pot interessar
-
Societat El sector forestal català reclama acabar amb l'urbanocentrisme de les polítiques de conservació
-
Societat El Solsonès vol ajudar les persones majors de 60 anys a identificar la soledat no volguda
-
Societat L’Escola Agrària del Solsonès participa en el 21è Campionat Forestal Europeu d’Estudiants a Letònia
-
Societat Solsona porta al Ple l’acord amb la Policia Local i una nova ordenança de convivència ciutadana
-
Societat L'empresa pública ATL inverteix més de 400.000 euros en gestió forestal al Solsonès per compensar les seves emissions
-
Societat Endesa i el CTFC fan seguiment dels ratpenats migradors amenaçats