Imatge d'arxiu d'una catifa de Corpus. Foto: AjSLS
Enguany la catifa de flors amb què s'ornamenta la plaça de Palau el diumenge de Corpus, el proper 26 de juny, es dedicarà a l'Any Internacional de la Química. L'Agrupament Escolta Pare Claret, entitat encarregada de donar forma a aquest element tradicional del Corpus, convoca un concurs obert a tothom per escollir-ne el disseny.
El dibuix que es presenti al concurs ha de contenir elements suficientment grans per poder realitzar-los amb pètals i serradures a la plaça. Cal traçar-lo sobre la plantilla que es pot descarregar del bloc on l'Agrupament Escolta ha penjat les bases completes (http://www.catifadesolsona.blogspot.com) i lliurar-lo en un DinA4.
Els originals s'han de presentar a l'Obrador del Marc (passeig del Pare Claret, 19, baixos) abans del 16 de juny. El veredicte es farà públic a la revista Celsona Informació el dia 24.
L'Agrupament Escolta convoca el concurs del disseny de la catifa de Corpus
Enguany la temàtica es dedica a l'Any Internacional de la Química
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2011 a
les 21:36
Et pot interessar
-
Societat
L’arbrat urbà: una inversió verda per al futur de les nostres ciutats
-
Societat
Dos establiments de Solsona aconsegueixen els nous «Soletes» de la Guia Repsol
-
Societat
Gran participació en el Dia de la Gent Gran de Riner
-
Societat
Raül Viladrich adverteix del «col·lapse» per la manca d'examinadors i xifra en 85.645 els alumnes pendents d'examen
-
Societat
El Solsonès serà la comarca amb més potència solar de Catalunya
-
Societat
Sortida cultural al Saló de l’Ensenyament dels alumnes de segon de batxillerat de l’Institut
