Deixant Empremta va néixer l’any 2019 a Solsona, amb l’objectiu de millorar les oportunitats dels joves de la comarca, incentivar la ciutadania activa i el desenvolupament de la comunitat rural a partir del voluntariat i l’educació no formal.
El divendres 17 de març a les 18:30, l’entitat organitza un taller d’intel·ligència emocional al Casal cívic comunitari de Solsona, juntament amb la psicòloga local Glòria Besora, especialitzada en neuropsicologia que ha contribuït en diferents projectes que treballen la psicologia social, atenent a persones amb problemes de salut mental, per tal de millorar el
benestar i la qualitat de vida.
[blockquote] Què és la intel·ligència emocional? Com la podem aplicar a la nostra vida quotidiana?[/blockquote]
L’objectiu principal del taller serà poder aplicar la intel·ligència emocional a la vida quotidiana, i aprendre algunes tècniques que ens ajudin a resoldre els problemes i situacions complicades de forma assertiva.
Per participar al taller cal apuntar-se enviant un mail a: info@deixantempremta.org o un missatge privat al instagram @dempremta. Les places son limitades, i es farà taquilla inversa.
L’associació Deixant Empremta organitza un taller d’intel·ligència emocional
Amb la psicòloga local Glòria Besora el divendres 17 de Març a les 18:30 al Casal cívic comunitari de Solsona
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2023 a les 20:49
Et pot interessar
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat La Diputació subvencionarà activitats de Càritas Diocesana de Solsona de les anualitats 2025-2028 per un valor de 93.455 euros
-
Societat La Colla Gegantera del Carnaval de Solsona torna a recuperar la Trobada de Gegantons
-
Societat La Festa Major de Sant Esteve d'Olius estrena caminada nocturna
-
Societat L'advertiment que fa un poble del Solsonès als turistes que venen de ciutat