Tal com ha informat en un comunicat l'Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys, aquest passat dimecres, i a petició del grup municipal de Junts per Sant Llorenç, el consistori ha decidit que a les nits es tancaria el pati de l'Escola, ja que fa uns dies, a primera hora del matí, s'hi troben desperfectes i deixalles al mateix, un fet recurrent que en altres ocasions ja s'ha avisat que si continuava així es tancaria el pati. Amb aquesta acció, si continua havent-hi problemes al seu interior, es podrà fer la corresponent denúncia als mossos i sancionar als infractors.
En el mateix comunicat. l'alcalde continua insistint que encara estem en pandèmia i que el risc de rebrot és molt elevat, per tant, cal complir amb totes les restriccions vigents, de no ser així els Mossos continuaran controlant i sancionant als infractors tal com han estat fent aquestes últimes setmanes.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2021 a
les 19:32
Et pot interessar
-
Societat
Júlia Xandri crea el cartell de la 73a Fira de Sant Isidre de Solsona
-
Societat
Tallers de consum responsable per a alumnat de secundària al Solsonès
-
Societat
Solsonès amb Palestina projecta el documental «Sal a la ferida»
-
Societat
La Generalitat impulsa les obres per a construir una nova rotonda a la C-451 a Llobera
-
Societat
El Sindicat d'habitatge del Solsonès surt en defensa del model cooperatiu a Solsona: Habitatge per viure-hi, no per especular
-
Societat
Prop d’un centenar de persones participen en les caminades del Dia Mundial de l’Activitat Física 2026
