Ja arriba la primera activitat de l'any del Grup de Natura del Solsonès. Es tracta del Cens hivernal d'ocells aquàtics, i tindrá lloc el proper divendres 13 de generde 16 h a 18 h i el dissabte 14 de gener de 8.30 h a 13.30 h, amb sortida de la Freixera de la Plaça del Camp de Solsona.
Divendres es farà el cens de joques i dissabte el cens diürn d'ocells aquàtics. Es pot venir i triar el dia que es vulgui.
Cal experiència?: NO. El Grup de Natura facilitarà els telescopis. Qui tingui prismàtics propis, també els pot dur. S'aconsella dur roba d'abric. L'activitat és gratuïta, i serà coordinada pel Cos d'Agents Rurals i el Grup de Natura del Solsonès. La inscripció s'ha de fer trucant al 646 587 284 o 615 798 228.
Organitzen una sortida per fer el cens hivernal d'ocells
El proper divendres 13 i dissabte 14 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2023 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès impulsa el turisme inclusiu amb una nova formació sobre accessibilitat
-
Societat
L'Ajuntament solsoní aprova l'increment de la taxa d'escombraries per complir la normativa
-
Societat
Un despatx d'arquitectes de Solsona redactarà el projecte per convertir l'antiga presó de Figueres en una oficina del SOC
-
Societat
L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior
-
Societat
El president de la Generalitat, Salvador Illa, inaugura el Hub Forestal de Catalunya, a Olius
-
Societat
El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca
