Surt a concurs el servei d’atenció al públic i de suport a l’Oficina de Turisme del Solsonès
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2017 a les 15:21
Actualitzat el 11 de maig de 2017 a les 15:27
Per acord de la Junta del Patronat de Turisme del Solsonès, en la sessió de data 26 d’abril de 2017, s’ha aprovat l’expedient de contractació del servei d’atenció al públic i de suport a l’Oficina de Turisme del Solsonès, per procediment obert, oferta econòmicament més avantatjosa, amb diversos criteris d’adjudicació.
Durada del contracte: 2 anys, prorrogables per dos anys més per mutu acord de les parts abans de la seva finalització.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació a) Tramitació: ordinària b) Procediment: obert c) Adjudicació: oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, d’acord amb la clàusula tretzena del plec de clàusules administratives particulars.
4. Pressupost base de licitació Pressupost de licitació:.13,5/hora euros
Import IVA (21 %):..........................2,84 euros/hora euros
Aquest és el preu màxim que poden ofertar les empreses que concorrin a la licitació del contracte.
El valor estimat del contracte s’estima en 14.111,58 euros (IVA exclòs euros).
5. Fiança provisional No se’n requereix Fiança definitiva: 340,29 euros
6. Obtenció de documentació i informació a) Entitat: Patronat de Turisme del Solsonès (secretaria) b) Domicili: C. Dominics, 12 c) Localitat i codi postal: Solsona - 25280
d) Telèfon: 973 482003 e) Fax: 973 482514 f) Data límit per a l’obtenció de documents i informació: fins l’últim dia de presentació de propostes.
7. Requisits específics del contractista Els establerts en el plec de clàusules administratives (clàusula 8 i 9).
8. Presentació d’ofertes a) Termini de presentació: 15 dies naturals a comptar a partir de l’endemà de la data de publicació del present anunci al BOP de Lleida. b) Documentació que s’ha de presentar: l’establerta en el plec de clàusules administratives particulars (clàusula 12). c) Lloc de presentació: secretaria del Patronat de Turisme del Solsonès.
10. Criteris d’adjudicació: Diversos criteris d’adjudicació:
A. Criteris quantificables automàticament: a) Proposta econòmica..............fins a 40 punts
Es ponderarà l’oferta econòmica en funció del % de la baixa i es considerarà que l’oferta més baixa és la que tindrà el màxim de la puntuació establerta.
Aquesta oferta es valorarà en base al següent criteri:
Puntuació = Puntuació màxima (oferta econòmica) x [1 – 1,5 (P – Pmin) / Pmin]
On P = import de l’oferta
On Pmin = import de l’oferta més baixa
Pel que fa a la temeritat de l’oferta econòmica, s’estarà al disposat a la clàusula 16.
B. Criteris la puntuació dels quals depèn d’un judici de valor, es puntuaran en ordre decreixent.
B.1. Organització i qualitat del servei. Caldrà contemplar també el pla de contingència en cas de baixes o incidències per poder prestar el servei i el personal destinat a la seva prestació, fins a 20 punts: - Organització del servei (sistema i forma d’organització del servei, personal destinat a aquest, amb les titulacions respectives i idiomes, etc.), fins a 10 punts
- Qualitat del servei (mesures, propostes i iniciatives), fins a 10 punts
B.2. Millores del servei sense cost addicional per a l’Administració, fins a 20 punts
- Increment de caps de setmana dels contemplats en el plec, fins a 15 punts. (2,5 punts per cada cap de setmana addicional prestat)
- Increment d’hores de prestació del servei, fins a 5 punts. (0,20 punts per hora addicional prestada)
B.3 Personal de l’empresa amb coneixements de més idiomes dels contemplats al plec (punt 8), havent de justificar aquest extrem amb els títols corresponents o documents equivalents (la manca d’aquesta justificació implicarà el no atorgament de puntuació), fins a 9 punts.
S’atorgaran 3 punts per persona de l’empresa destinada al servei que compleixi aquest apartat, és a dir, que acrediti el coneixement d’idiomes diferents del català, castellà, anglès i francès.
B.4. Experiència relacionada en l’àmbit d’atenció al públic a nivell turístic, fins a 9 punts.
Per a valorar aquest apartat el licitador haurà de realitzar una breu memòria/escrit d’una extensió no superior a dues pàgines (lletra arial, 12 i amb espai simple), degudament signada, que estableixi l’experiència que disposa i la seva justificació a través de certificació emesa per l’empresa on es realiza/va el servei o altra documentació que acrediti la veracitat de les manifestacions.
Et pot interessar
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta
-
Societat Olius i Riner organitzen caminades aquest proper diumenge 21 de setembre
-
Societat «Un somni fet realitat»