
El sector del turisme del Solsonès celebrarà, el dijous de la setmana vinent, la seva III Jornada de turisme als claustres del monestir de Sant Llorenç de Morunys.
La Jornada comptarà amb la benvinguda a càrrec del senyor Francesc Xavier Mas, alcalde de Sant Llorenç de Morunys i president per delegació del Consell Comarcal del Solsonès; de la senyora Stania Kuspertova, presidenta de l’Associació de Turisme de la Vall de Lord, i del president del Patronat de Turisme del Solsonès, Josep Caelles, que presentarà la jornada. Hi intervindran representants de l’Agència Catalana de Turisme que informaran sobre les marques i segells, i també representants del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida que detallaran les accions que desenvolupen i poden beneficiar els establiments i empreses d’activitats turístiques. També es farà una presentació i degustació de productes locals de la Vall de Lord.
Per altra banda, s’informarà sobre les actuacions que desenvolupa l’Associació de Turisme de la Vall de Lord. Les empreses d’activitats de la zona explicaran les novetats que tenen previstes per a l’estiu. A la tarda, la jornada seguirà amb una visita guiada al nucli antic de Sant Llorenç de Morunys i al Museu–Centre d’Interpretació de la Vall de Lord amb informació geològica de la zona.
La jornada és gratuïta. Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia abans del dilluns 22 de maig a l’Oficina de Turisme del Solsonès (tel. 973482301) o bé a l’Oficina de Turisme de la Vall de Lord (tel. 973-492181). També es poden formalitzar les inscripcions a les adreces de correu electrònic turisme@turismesolsones.com i info@lavalldelord.cat.
Enguany la III Jornada de Turisme del Solsonès està organitzada, de forma conjunta, pel Patronat de Turisme del Solsonès i per l’Associació de Turisme de la Vall de Lord.