Una persona ha resultat amb ferides lleus aquest dissabte a la tarda arran d'un accident a la C-55, al tram comprès entre Clariana de Cardener i Riner. L'incident s'ha produit al quilòmetre 69,2 de la via, exactament a les 15.54 h. Dos vehicles han impactat frontalment; immediatament després, un dels cotxes s'ha incendiat. Segons les dades disponibles, la persona atesa no presenta lesions greus.
Intervenció dels bombers en l’accident de la C-55
Els Bombers de la Generalitat han rebu l'avís a la mateixa hora i han enviat tres dotacions fins al lloc. En arribar, han comprovat que cap persona havia quedat atrapada dins el vehicle afectat pel foc. L'incendi s'ha extingit sense que la vegetació propera en resultés afectada.
⚫ Un #accident talla la C-55 a Clariana de Cardener #SCT pic.twitter.com/T6Uj6vHncW
— Trànsit (@transit) May 30, 2026
Afectació al trànsit a la C-55
Com a resultat del sinistre, el trànsit ha quedat completament bloquejat en aquell punt, tant en sentit d'anada com de tornada.
