Els Mossos detecten 28 motoristes que realitzen avançaments no permesos a la Llosa del Cavall

Sancionen 69 vehicles en un control a la C-462, principalment motocicletes

Publicat el 29 de maig de 2026 a les 21:36
Actualitzat el 29 de maig de 2026 a les 21:38

Agents de paisà dels Mossos d'Esquadra han identificat 28 motoristes per avançaments prohibits a la zona de la Llosa del Cavall, en una operació de trànsit a la C-462, dins de la comarca del Solsonès. L'actuació s'inscriu al dispositiu PREMOT, pensat per controlar conductes arriscades entre motoristes.

Durant aquesta acció preventiva, la policia ha tramitat denúncies contra 69 vehicles; 66 eren motocicletes. Segons el balanç dels Mossos, una de les motos va ser aturada quan l'usuari va ser sorprès cometent una infracció en territori del Solsonès.



La major part de les sancions es van relacionar amb excés de velocitat i altres incompliments de la normativa viària, a més dels avançaments indeguts que van ser detectats pels agents al mateix control.

Escull Solsona com la teva font preferida de Google