L'alcalde de Sant Hilari Sacalm, Joan Ramon Veciana, i l'alcalde d'Arbúcies, Pere Garriga, han fet un pas més per denunciar el penós estat en què es troba la xarxa de telefonia que dona cobertura a ambdós municipis. I és que han presentat davant del Síndic de Greuges les més de 500 firmes que s'han recollit entre la ciutadania per demanar a Telefónica de España S.A.U una solució definitiva al mal servei de telefonia.
Tots dos consistoris s'uneixen per fer força i amb aquesta queixa al Síndic pretenen exigir la implicació del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya (CTTI) per aconseguir tenir unes comunicacions dignes.
[noticia]16708[/noticia]
Les avaries en la telefonia fixa, mòbil i internet són constants a les poblacions d'Arbúcies i Sant Hilari Sacalm i se'n veuen ressentits particulars, però també els establiments dedicats al comerç i a la restauració que en l'última gran avaria, que va durar 30 hores, es van veure greument afectats, ja que es va deixar sense servei caixers automàtics i terminals de pagament de targeta.
Arbúcies i Sant Hilari lliuren 500 firmes al Síndic de Greuges pel deficient servei de telefonia
Societat
Els alcaldes d'ambdós municipis reclamen una solució definitiva del servei
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2021 a
les 12:34
Actualitzat el
06 de novembre de 2021 a les
08:01
Et pot interessar
-
Societat
Llinars inaugura les noves piscines descobertes al «lloc ideal»
-
Societat
Els veïns de Sant Pere de Vilamajor es mobilitzen contra el Plater
-
Societat
El RCD Espanyol ja té punt de trobada propi al Montseny
-
Societat
Sant Celoni en obres: iniciats els treballs a la plaça Pertegàs
-
Societat
Noves afectacions per obres al Camí Vell que connecta Sant Celoni i Palau
-
Societat
La directora amb més èxit als Gaudí 2026 grava escenes a Cardedeu
