
El celoní Diego de la Torre, formant part d'un de l'equip Crodawalker1, en representació de l'empresa Croda Ibérica,SA (Fogars de la Selva), també ha acabat la Trailwalker Oxfam Intermon, després de recórrer els 100 quilòmetres solidaris que separen Olot de Sant Feliu de Guíxols (Vies Verdes de Girona) amb un temps de 24 hores i 16 minuts i quedar en el número 182. L'altre equip de l'empresa (Crodawalker1) va entrar una mica abans, en el número 179 i amb un temps de 24 hores i 2 minuts, del quan hi formava part el regidor socialista de l'Ajuntament de Riells i Viabrea, Manel Ortí López.. De la Torre ha explicat que l'experiència ha estat molt bona però també dura passant una nit amb aigua, fred i vent.
Oxfam Intermon Trailwalker és el major desafiament esportiu per equips del món per lluitar contra la pobresa. El desafiament consisteix a recórrer a peu 100 km en un màxim de 32 hores amb equips de quatre persones. Els membres de l’equip han de començar, caminar i acabar junts.
L’objectiu és lluitar contra la pobresa i la injustícia al món. Per això els equips es comprometen a aconseguir donatius que Oxfam Intermon destinem a més de 400 projectes de cooperació, acció humanitària, comerç just i sensibilització, a 40 països. Entre els dos equips de Crodawalker han aportat 3.000 euros per la causa.