Dimarts de la setmana vinent 8 de març és el Dia de la Dona i amb motiu d'aquesta efemèride la majoria de municipis del Baix Montseny han programatt diverses activitats, tant reivindicatives com lúdiques. En aquest darrer concepte hi destaca l'impuls de la Caminada de la Dona que se celebrarà a diversos municipis de la comarca natural com ara Arbúcies, Breda, Hostalric, Santa Maria de Palautordera i Vallgorguina que ja ho han anunciat públicament.
Després de l'èxit de la primera edició, Dones de Breda organitza la segona Caminada de la Dona que tindrà lloc aquest diumenge 6 de març. La sortida serà a les 9h des del Poliesportiu Municipal. L'entitat proposa un recorregut d'uns 5 quilòmetres aproximadament, apte per a tots els públics. S’oferirà esmorzar a l'arribada a tothom qui participi. La inscripció té un preu de 5 euros. La caminada té una vessant solidària, ja que dels 5 euros que costa cada inscripció, 2 es destinaran al Taller de Memòria.
A Arbúcies s'ha escollit el dissabte 12 de març per fer una marxa de 5 km a les 10:30 del matí, amb sortida i arribada a la plaça 1 d'Octubre. Serà el dia que tindrà lloc l'acte central de la commemoració del 8M. Un cop acabada la caminada es llegirà el manifest.
A Vallgorguina enguany serà la primera edició de la Caminada del Dia de la Dona i se celebrarà el diumenge 13 de març a partir de les 9:30 del matí amb sortida del poliesportiu. El recorregut que s'ha previst és d'aproximadament 7 quilòmetres amb obsequi per a totes les dones participants.
També el 13 de març a Santa Maria de Palautordera se celebrarà la tercera edició de la cursa de les Dones de Palautordera en un recorregut de 4,5 km pel municipi a partir de les 11 del matí. No és una cursa competitiva i es pot fer corrent o caminant.
A Hostalric s'han programat prop d'una vintena d'actes deintre de la III Setmana de la Dona, entre els quals hi ha la caminada que es farà el diumenge 13 de març seguint un itenerari de 5 km amb sortida a les 8:30 del matí del escola Nostra Senyora dels Socors. Organitza aDeONA que ha establert un preu anticipat de 5 euros per a les sòcies i de 7 euros per al públic en general i el mateix dia de la caminada 6 euros per a les sòcies i 8 per al públic en general.
Diversos municipis del Baix Montseny organitzen caminades amb motiu del Dia de la Dona
Societat
Breda, Arbúcies, Vallgorgorguina, Santa Maria de Palautordera i Hostalric ja les han anunciades
ARA A PORTADA
-
-
Societat 500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
-
Successos Alerten d'estafes telefòniques a Gualba: «Fins i tot demanen cites personals» Bernat Castanyer
-
Publicat el
03 de març de 2022 a
les 16:49
Actualitzat el
03 de març de 2022 a les
17:39
Et pot interessar
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
On es podrà veure l'eclipsi de Sol al Baix Montseny?
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
