El 10 per cent dels veïns de Sant Pere de Vilamajor encara sense llum

Durant el dia d'avui Endesa continuarà treballant per restablir totalment el servei elèctric a tots els abonats

Publicat el 11 de desembre de 2014 a les 00:59
Actualitzat el 11 de desembre de 2014 a les 08:43

Un dels arbres que han caigut a Sant Pere de Vilamajor Foto: Aj Sant Pere de Vilamajor
 

Durant el dia d'avui a Sant Pere de Vilamajor se saeguirà treballant perquè el 10% dels abonats que encara estan sense llum la puguin restablir, ja que segons un comunicat d'Endesa a través del Centre d'Emergències de Catalunya, el 90% dels abonats que no tenien llum ahir la van anar recuperant al llarg del dia. També s'està treballant perquè Telefònica procedeixi a actuar en les nombnroses incidències que encara hi ha al municipi.
 
Per tal de seguir treballant, des del consistori demanen a la població que faciliti via telèfon a l'Ajuntament en hores d'oficina (938450008) i als vigilants municipals durant la tarda-vespre-nit (605 913 434 - 938 452 727) o via facebook, els punts on encara no hi ha llum o línia telefònica per poder seguir insistint des de l'Ajuntament a les empreses Endesa i Telefònica.

D'altra banda, durant tot ahir les brigades de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor i dels bombers van continuar treballant per retirar els arbres caiguts de la via pública per intentar restablir el pas de vehicles als carrers i camins tallats. A conseqüència de la gran quantitat de desperfectes i incidències, s'ha contractat una empresa externa i un camió amb ploma per ajudar a la retirada d'arbres per tal de facilitar el màxim possible la tasca a Endesa per restablir el servei, com és el cas de la línia de mitja tensió Vilamajor 2 que porta l'electricitat des de Sant Celoni fins a Sant Pere de Vilamajor.