Per primera vegada en 43 anys un equip d'atletisme del Baix Montseny ha pogut participar en un campionat estatal de cros per clubs. Aquesta circumstància s'ha donat aquest diumenge 25 de febrer a Viesques (Gijón), ja que cinc atletes del Club Atletisme Baix Montseny, han pres part del LXIII Campionat d'Espanya en categoria Sub-23. Es tracta dels atletes Ilias Regragi, Alán Pérez, Àlex Arellano, Ferran Moré i Sergi Matas. Tots ells entrenats per Antonio Hernández.
La cursa, de 10 quilòmetres, va transcòrrer per un gèlid recorregut al voltant del Parc Fluvial de Viesques amb vint-i-nou equips de tot l'Estat a la línia de sortida. El ritme, segons que expliquen els protagonistes, va ser frenètic i posicionant-se des del primer moment els equips favorits al capdavant de la cursa.
Els atletes del CABM van aguantar bé el ritme durant la primera volta, però, la velocitat dels primers classificats trencava el grup i les distàncies es feien cada vegada més grans entre els atletes. El favorit, Club Playas de Castelló, va ser el campió seguit per l'Apol-Ana d'Alacant i l'UCAM-Cartagena. El Club Atletisme Baix Montseny va acabar en una meritòria 12a posició en el seu debut.
El Club Atletisme Baix Montseny fa història participant en l'estatal de cros per equips
Societat
La competició s'ha celebrat a Viesques (Gijón) i el CABM ha acabat en 12a posició
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de febrer de 2018 a
les 15:46
Actualitzat el
26 de febrer de 2018 a les
16:07
Et pot interessar
-
Societat
Aplec de Santa Susanna 2026: gastronomia i tradició a Vilamajor
-
Societat
Nou simulacre de risc químic al Montseny: quatre pobles afectats
-
Societat
Sant Hilari estrena una oficina per atendre les persones grans
-
Societat
Cànoves transformarà la vella Rectoria en un centre cívic
-
Societat
Sant Hilari retirarà tots els contenidors aquest octubre
-
Societat
Com serà el nou CAP de Sant Celoni?
