L'Associació d'Empreses de Noves Tecnologies de Girona (AENTEG), en col·laboració amb totes les entitats que hi donen suport, organitza des de ja fa 12 anys els Premis E-TECH, on reconeixen a les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les noves tecnologies.
En l'edició d'enguany, l'Ajuntament d'Arbúcies va presentar el nou portal web turístic d'Arbúcies www.visitarbucies.com a la categoria de millor iniciativa en l'Administració Local. En la gala de premis, celebrada ahir dilluns 12 de novembre a l'auditori Josep Irla de Girona, es va anunciar que la web Visit Arbúcies guanyava el premi, que va recollir la regidora de turisme Maria Tayeda en mans d'Ernest Plana, president de la Federació d'Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG).
"No ens esperàvem que guanyéssim, perquè veient les altres candidatures vam veure que el nivell era molt alt, per això estem tant contents d'haver-ho aconseguit. En nom de l'ajuntament vull agrair a totes les persones que ens han votat, a l'empresa AlterEgo Web pel seu acompanyament, als tècnics municipals i a l'AENTEG per la iniciativa. També vull felicitar a la resta de participants que també mereixen guanyar tant com nosaltres".
L'Ajuntament d'Arbúcies aposta per les noves tecnologies. En els propers mesos veuran la llum les noves webs de l'Ajuntament i el Museu Etnològic del Montseny, que seguiran la mateixa línia que la web de turisme i, entre altres característiques, compartiran una agenda comuna. A més, Arbúcies ha estat escollida per la Diputació de Girona per participar en un pla pilot per elaborar una diagnosi tecnològica municipal, amb tres objectius: avaluar la situació actual, seleccionar els principals àmbits en què la tecnologia pot ajudar en funció de les característiques de cadascú i fer un esbós de l'estratègia de futur amb línies i opcions ben definides.
El web visitarbucies.com millor iniciativa en l'Administració Local dels premis e-TECH, segons el públic
Societat
La gala d'entrega de premis es va fer aquest dilluns a l'auditori Josep Irla de Girona
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat 500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
13 de novembre de 2018 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
El Montseny incorpora un alberg «senyorial» a la Carta Europea de Turisme
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
On es podrà veure l'eclipsi de Sol al Baix Montseny?
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
