L’associació Gratanúvols del Montseny organitza la I Marxa del combat d’Arbúcies per recaptar fons per poder participar a la cursa Oncotrail, beneficis de la qual van destinats a l’ajuda per al malalt de càncer. La marxa se celebrarà el proper diumenge, 14 de setembre, i es pretén aplegar a un gran nombre de participants, ja que es necessiten 1.300 euros per poder inscriure a un equip a l’Oncotrail.
La marxa començarà a les 8 del matí al camp de futbol i al llarg de 10 quilòmetres recorrerà llocs emblemàtics on va tenir lloc el combat d'Arbúcies el gener del 1714. Els Gratanúvols han decidit fer la marxa seguint aquesta ruta per canviar una mica els recorreguts tradicionals de les curses que s’organitzen durant l’any a Arbúcies. Els participants pagaran 6 euros per a la inscripció i tindran esmorzar un cop finalitzada la marxa.
Aquest és el segon any que els Gratanúvols del Montseny participaran a l’Oncotrail, una cursa per equips que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. La cursa se celebrarà els dies 4 i 5 d’octubre a l’Empordà on els corredors seguiran un recorregut circular de 100 quilòmetres amb sortida i arribada a Palafrugell. Cada equip haurà de recórrer aquesta distància en un màxim de 30 hores.
L’any passat els Gratanúvols van recollir més diners dels que necessitaven per inscriure’s i si es torna a repetir la gesta, l’entitat donarà tots els fons recaptats a la causa. Enguany, els sis corredors que formaran l’equip dels Gratanúvols són: Juli Parcet, Jaume Pujolràs, Gemma Torres, Lluís Juanola, Francesc Ribera i Jaume Tarrés.
Els Gratanúvols del Montseny organitzen la I Marxa del combat d’Arbúcies
Societat
Els fons recaptats aniran destinats per inscriure un equip a l’Oncotrail
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat 500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
12 d’agost de 2014 a
les 13:07
Et pot interessar
-
Societat
El Montseny incorpora un alberg «senyorial» a la Carta Europea de Turisme
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
On es podrà veure l'eclipsi de Sol al Baix Montseny?
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
