Divendres d'aquesta setmana a Arbúcies s'ha posat en funcionament la nova estació de telecomunicacions situada al Turó del Pi i s'està preparant el protocol per desconnectar i desmuntar les antenes que hi ha als carrers Domènec Refart i Pont. Amb la posada en marxa d'aquesta torre de telefonia, es tanca un cicle de revindicacions i lluita dels veïns, com també de l’Ajuntament.
Aquest nou emplaçament de les antenes de telefonia permetrà concentrar tots els dispositius de les diferents empreses de telefonia. Així com també, en un futur, instal·lar-hi els emissors de radiofreqüència dels cossos d'emergència del municipi i millorar la cobertura de ràdio al poble.
El tinent d'alcalde, Jaume Salmeron, ha assenyalat que des de l'equip de govern estan molt contents i satisfets d'haver aconseguit donar per acabada aquesta vella reivindicació i ha volgut recordar que ha estat gràcies als tècnics municipals i a l'associació de veïns del Domènec Refart per la seva lluita incansable durant 10 anys per allunyar les antenes de telefonia del centre del poble.
En funcionament la nova estació de telecomunicacions del Turó del Pi d'Arbúcies
Societat
Es tanca una reivindicació històrica de l’Ajuntament i dels veïns
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat 500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
10 de juliol de 2016 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
El Montseny incorpora un alberg «senyorial» a la Carta Europea de Turisme
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
On es podrà veure l'eclipsi de Sol al Baix Montseny?
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
