L'associació Iniciatives Socials Vall Alta de la Tordera (ISVAT) ja és una realitat. Amb seu a Can Rahull de Santa Maria de Palautordera l'han constituïda persones vinculades als municipis baixmontsenyencs de Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny. Els seus objectius són promoure i realizar estudis i anàlisis sobre problemàtiques humanes, socials, econòmiques, culturals i educatives. Organitzar conferències, debats de les idees i de les necessitats socials que té la comunitat humana de la Vall, amb la participació activa i compromesa dels ciutadans i ciutadanes així com de les instititucions locals i també les entitats.
Diuen que volen que sigui oberta, transversal i plural. Activa gràcies a un voluntariat compromés en els seus objectius i arrelada als tres pobles de la Vall: Santa Maria de Palutordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny. També proclamen que autònoma financerament per les aportacions dels socis, donacions voluntàries, retribucions de serveis i treballs, i altres.
En aquests moments s'està treballant sobre la gent gran de la Vall, necessitats i possibilitats d'habitatge social, coneixement i formació al territori, i la problemática de la gent amb transtorns mentals d'aquesta zona del Baix Montseny.
Es constitueix l'associació Iniciatives Socials Vall Alta de La Tordera (ISVAT)
Està formada per persones vinculades als municipis de Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2017 a
les 00:00
Actualitzat el
03 d’agost de 2017 a les
09:39
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
