L'associació Iniciatives Socials Vall Alta de la Tordera (ISVAT) ja és una realitat. Amb seu a Can Rahull de Santa Maria de Palautordera l'han constituïda persones vinculades als municipis baixmontsenyencs de Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny. Els seus objectius són promoure i realizar estudis i anàlisis sobre problemàtiques humanes, socials, econòmiques, culturals i educatives. Organitzar conferències, debats de les idees i de les necessitats socials que té la comunitat humana de la Vall, amb la participació activa i compromesa dels ciutadans i ciutadanes així com de les instititucions locals i també les entitats.
Diuen que volen que sigui oberta, transversal i plural. Activa gràcies a un voluntariat compromés en els seus objectius i arrelada als tres pobles de la Vall: Santa Maria de Palutordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny. També proclamen que autònoma financerament per les aportacions dels socis, donacions voluntàries, retribucions de serveis i treballs, i altres.
En aquests moments s'està treballant sobre la gent gran de la Vall, necessitats i possibilitats d'habitatge social, coneixement i formació al territori, i la problemática de la gent amb transtorns mentals d'aquesta zona del Baix Montseny.
Es constitueix l'associació Iniciatives Socials Vall Alta de La Tordera (ISVAT)
Està formada per persones vinculades als municipis de Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera i Montseny
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2017 a les 00:00
Actualitzat el 03 d’agost de 2017 a les 09:39
Et pot interessar
-
Societat Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Societat Riells es queixa: un cotxe queda atrapat en un pas inundat
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal
-
Societat Anuncien una inversió de tres milions d'euros al Castell d'Hostalric