La situació de la Covid-19 a l'Hospital de Sant Celoni es manté estable en relació a fa justament una setmana. Així ho demostra l'últim informe de la Fundació del centre sanitari: actualment hi ha tres persones ingressades per coronavirus, el mateix nombre que fa una setmana, sis menys que el quatre d'agost.
Tot plegat fa que la suma de les acumulades des de l'inici de la pandèmia ja s'elevin fins a 364. També cal assenyalar que les defuncions es mantenen en 78, les mateixes que es van comunicar fa tres setmanes.
Actualment, a les plantes d'hospitalització es permet la visita en habitacions de pacients sense Covid. En aquests casos, es permet un únic familiar o acompanyat per pacient. Els pacients del llit 1 poden rebre visites de 12 a 13 h, i els del llit 2, de 13 a 14 h. Al centre sociosanitari Verge del Puig es requereix cita prèvia per a visitar pacients.
[h3]Punt de vacunació Covid a l'Hospital de Sant Celoni per a majors de 40 anys[/h3]
La Fundació Hospital informa també que s'ha establert un punt de vacunació Covid-19 na l'Hosputal de Sant Celoni per a majors de 40 any.
Es podran vacunar:
- Persones entre 40 i 65 anys que no hagin passat la Covid en el darrers 6 mesos. Persones majors de 65 anys.
- La vacuna que s'administrarà serà la d'una sola dosi.
- Les persones interessades hauran de demanar hora al servei d’Admissions de l'Hospital
[plantillacoronavirus]
Es mantenen tres ingressats per Covid-19 a l'Hospital de Sant Celoni
Societat
Des de l'inici de la crisi s'han donat 364 altes i registrat 78 defuncions
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 15:55
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
16:17
Et pot interessar
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
-
Societat
Llinars inaugura les noves piscines descobertes al «lloc ideal»
-
Societat
Els veïns de Sant Pere de Vilamajor es mobilitzen contra el Plater
