Dissabte Arbúcies va celebrar la 5a Festa Solidària de l'Oncolliga amb diverses activitats en què hi van participar diferents entitats i col·lectius del municipi. Una celebració que any rere any s'ha convertit en una cita ineludible del calendari i en què es demostra la solidaritat dels arbuciencs i les arbucienques.
La festa va començar a les 4 de la tarda a la sala de plens de l'Ajuntament amb la recepció oficial amb l'alcalde, Pere Garriga, i regidors de l'equip de govern i les dues regidores d'ERC, la presidenta de la Fundació Oncolliga a Girona, Lluïsa Ferrer, i la presidenta de la delegació de l'Oncolliga a Arbúcies, Nati Pagespetit. A l'acte, la delegada d'alcaldia, Anna Rotllant, va agrair a l'entitat la tasca que realitzen de conscienciació i de donar a conèixer la malaltia, així com tota la feina que fan per tots aquells malalts de càncer, que és molt important.
Tot seguit, els actes van seguir a la plaça de la Vila amb les exhibicions d'spinning, zumba, funky i dansa a càrrec dels grups de la Regidoria d'Activitat Física i Esport i de l'Escola de Dansa d'Arbúcies, que van concentrar un gran nombre de públic. A més, l'associació de comerç van servir xocolata i coca en benefici per l'Oncolliga.
La jornada es va reprendre a les 9 del vespre amb el gran sopar solidari, que va aplegar més de 400 persones al pavelló de Can Delfí. Abans de l'àpat, però, va tenir lloc la desfilada de pentinats a càrrec de les perruqueries Giramés i A Contrapèl Estilistse. Després d'un bon sopar, l'alcalde, la presidenta de la Fundació i la presidenta de la Delegació d'Arbúcies van voler agrair l'assistència a tots els presents i també van voler fer esment a tots els voluntaris que any rere any fan possible aquesta gran jornada solidària. Finalment, la rifa de lots cedits pels comerços i les empreses del municipi va tancar la 5a Festa de l’Oncolliga.
Èxit a la 5a Festa de l'Oncolliga a Arbúcies
400 persones van assistir al sopar solidari que es va celebrar al poliesportiu de Can Delfí
ARA A PORTADA
-
Indignació a Breda per una operació d'incògnit dels Mossos: «Han vingut a fer calés» Bernat Castanyer Colomer
-
-
-
Esport, pensament crític i futur laboral a la programació juvenil de Sant Antoni de Vilamajor Redacció
-
La radioafició al segle XXI: «Vam ser la primera xarxa social de la història» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el 09 de maig de 2017 a les 06:32