La Diputació de Barcelona ha aprovat destinar 10 milions d’euros als consells comarcals de la demarcació, amb la voluntat d’assegurar que puguin oferir a la ciutadania una prestació adequada dels serveis i que siguin de màxima qualitat.
Els crèdits tenen una durada d’un any, un tipus d’interès del 0% i una amortització de caràcter semestral. Com que les sol·licituds dels onze consells comarcals que han demanat aquests crèdits superen, en conjunt, els 10 milions d’euros, el repartiment s’ha fet d’acord amb uns criteris que asseguren el reequilibri territorial, com són la població, el nombre de municipis, l’extensió territorial de cada comarca i el nombre d’entitats singulars de població.
Aquests crèdits s’emmarquen dins del Pla d’Operacions de Tresoreria per a Consells Comarcals que es va iniciar l'any 2013 amb la finalitat de donar liquiditat a aquestes entitats locals per tal de garantir les seves actuacions competencials.
En detall, els imports dels crèdits concedits són els següents:
- Consell Comarcal de l'Alt Penedès – crèdit de 815.191,70 euros
- Consell Comarcal de l'Anoia – crèdit de 932.008,89 euros
- Consell Comarcal del Bages – crèdit de 800.000,00 euros
- Consell Comarcal del Barcelonès – crèdit de 968.451,17 euros
- Consell Comarcal del Berguedà – crèdit de 747.252,01 euros
- Consell Comarcal del Garraf – crèdit de 346.785,79 euros
- Consell Comarcal del Maresme – crèdit d'1.103.895,09 euros
- Consell Comarcal del Moianès – crèdit de 240.960,81 euros
- Consell Comarcal d'Osona – crèdit d'1.190.763,83 euros
- Consell Comarcal del Vallès Occidental – crèdit d' 1.423.740,61 euros
- Consell Comarcal del Vallès Oriental – crèdit d'1.430.950,10 euros
?La Diputació de Barcelona destina 10 milions d'euros als consells comarcals
Els crèdits tenen per objectiu assegurar la prestació de serveis de qualitat. Al Vallès Oriental n'hi pertoquen 1.430.950,10 euros
ARA A PORTADA
-
Així es prepara el millor pastís de formatge de Catalunya, fet al Baix Montseny Bernat Castanyer Colomer
-
Alexandra Navarro: «A la pastisseria Sant Llehí volem demostrar que la xocolata pot ser divertida» Redacció
-
-
Continua el sondeig d'aigua de Font Agudes a Arbúcies: «Fan negoci amb un recurs de tots» Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el 04 de juny de 2018 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Reintrodueixen quatre òlibes petites a Sant Hilari
-
Societat Tot a punt per a la Festa de l'Ajust i la Fira del Monestir de Breda
-
Societat Hostalric destinarà 25.000 euros als pressupostos participatius
-
Societat Èxit d'assistència a la final del Campionat de Bàsquet Cadet Femení a Llinars
-
Societat Esport, pensament crític i futur laboral a la programació juvenil de Sant Antoni de Vilamajor
-
Societat La PAHC Baix Montseny atura un desnonament a Palautordera