La fiscalia de medi ambient de Barcelona ha presentat una querella contra una persona que va emmagatzemar gairebé un centenar de tritons en els baixos d'un immoble al barri de Gràcia de Barcelona, segons han avançat 'El Periòdico' i 'El Mundo' i ha confirmat l'ACN. Els animals van ser trobats l'abril del 2020 arran d'un incendi en el local, d'uns 60 metres quadrats.
Entre els amfibis hi havia espècies protegides, com els tritons del Montseny o dels Pirineus, que estan en perill d'extinció. Els animals estaven repartits en 170 terraris i neveres. El jutjat d'instrucció número 1 de Barcelona ha obert diligències prèvies per investigar els fets. L'home està acusat d'un delicte contra la fauna protegida.
La fiscalia es querella contra una persona que va emmagatzemar tritons del Montseny
Es tracta d'una espècie protegida en perill d'extinció
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2021 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
