La PAH d'Arbúcies porta als jutjats els escrits de suspensió de les execucions hipotecàries

Societat

Es presentaran als jutjats 1,2,3 i 4 de Santa Coloma de Farners de famílies afectades d'Arbúcies, Hostalric, Sant Hilari i Massanes.

Publicat el 03 d’abril de 2013 a les 15:13
Una de les accions de protesta que ha portat a terme la Pah d'Arbúcies Foto: Jordi Purtí

La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca d’Arbúcies i La Selva Interior, presentarà el proper divendres 5 d’abril, escrits als jutjats demanant la nul·litat de les actuacions a les execucions hipotecàries emparant-se amb la sentencia del Tribunal de Justícia de la Unió Europea.

La convocatòria s’ha fet a les 11 del matí a l'aparcament que hi ha al davant dels jutjats de Santa Coloma de Farners. Es presentaran els escrits als jutjats 1,2,3 i 4 i estan relacionats amb famílies afectades d'Arbúcies, Hostalric, Sant Hilari i Massanes.

En els escrits es demana la nul·litat del procediment de l'execució hipotecària per vulneració de la normativa comunitària, la nul·litat del procediment de l'execució hipotecària per existència de clàusules abusives en les hipoteques, demanant al jutge que revisi d’ofici si en la documentació de l'entitat bancària existeixen clàusules de caràcter abusiu i la suspensió de tot el procediment fins que sigui aprovada una nova llei hipotecària que té com origen la Iniciativa Legislativa Popular a la qual han donat suport un milió i mig de persones.  
 
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google