La Policia Local de Santa Maria de Palautordera ha detingut aquesta tarda J.F.S., de 40 anys com a presumpte autor d'un apunyalament a O.T.D, de 28 anys. Tant l'agressor com l'agredit són veïns de Santa Maria de Palautordera.
Els fets van ocórrer ahir divendres a les quatre i deu minuts de la tarda davant del número 4 del carrer Major d'aquest municipi baixmontsenyenc. Segons que s'informa des de la Policia Local O.T.D. es va personar a la comissaria de la PL explicant que havia tingut una baralla amb una altra persona i que havia estat apunyalat per l'esquena a la zona lumbar.
Després de practicar-li els primers auxilis a la mateixa comissaria i avisar el SEM per ser traslladat a l'Hospital de Sant Celoni es va activar el protocol de recerca del pressumpte agressor que, finalment, ha donat com a resultat la detenció avui dissabte de J.F.S. i ja s'ha passat el cas als mossos d'esquadra. L'agredit continua ingressat a l'Hospital de Sant Celoni i tot indica que la seva vida no corre perill.
La Policia Local deté el presumpte autor d'un apunyalament a Palau
La detenció s'ha fet efectiva avui dissabte. Els fets van ocórrer ahir divendres a la tarda al centre del poble.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2012 a les 20:58
Et pot interessar
-
Societat Així va ser la rua de campions d'Arbúcies: crònica en imatges
-
Societat Pengen la bandera de Palestina a l'Ajuntament de Sant Celoni
-
Societat Denuncien un presumpte cas de pederàstia amb afectats a Riells i Viabrea
-
Societat El Baix Montseny es connecta amb la Catalunya Nord: «La identitat no hi entén de falses fronteres»
-
Societat Arriba el Bioblitz, una iniciativa per descobrir les espècies del Montseny en família
-
Societat Instal·len un radar pedagògic a Llinars