Entre d'altres acords establerts en el conveni, l'ajuntament assumirà el cost dels rebuts pendents de l'IBI de l'exercici 2016 i les taxes municipals que correspon a l'import de 5.976,61 euros. En aquesta línia, l'ajuntament s'obliga al pagament a l'Associació de Veïns de Can Bosc, que ha gestionat durant la temporada 2015 la piscina, la quantitat en concepte de dèficit d'explotació de 6.000 euros.
Igualment, queda clar qie l'Associació de Veïns i l'Associació de Propietaris ho cedeixen gratuïtament a l'Ajuntament, però la gestió la portarà la mateixa Associació de Veïns durant 25 anys i sense ànim de lucre.La zona esportiva de Can Bosc passa a ser propietat de l'Ajuntament de Palau
Societat
L'Associació de Veïns i l'Associació de Propietaris d'aquesta urbanització l'han cedida gratuïtament a l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2016 a
les 12:42
El ple de l'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera celebrat el passat dilluns 2 de maig ha aprovat amb els vots a favor dels Grups municipals de CiU, ERC i PSC i els contraris de la CUP-Procés Constituent, el conveni amb l'Associació de Veïns de Can Bosc i l'Associació de Propietaris de Can Bosc relatiu a l'acceptació de la cessió de la zona esportiva d'aquesta urbanització de Palau. Així, el municipi guanya un nou equipament públic.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Breda dedicarà una jornada als infants amb càncer
-
Societat
Cardedeu acaba les obres al GIM10
-
Societat
Per què Palau i Vallgorguina són una mica més petits?
-
Societat
Obres a la C-61: afectacions al trànsit a Vallgorguina
-
Societat
Vilalba Sasserra lluita contra la paràlisi: «Podem perdre més de 160.000 euros»
-
Societat
Adif suprimirà l'últim pas de nivell de Llinars del Vallès
