L'alcalde de Breda exigeix a Correus que solucioni el mal servei al municipi

Dídac Manresa manifesta que l'oficina de Breda ofereix un funcionament «anormal i deficitari»

Publicat el 18 de març de 2022 a les 17:07
L'Ajuntament de Breda s'ha posat en contacte amb l'Oficina de Correus de Santa Coloma de Farners i amb la Subdelegació del Govern d'Espanya a Girona per traslladar-los les diverses problemàtiques relacionades amb el funcionament de l'Oficina de Correus de la població. El consistori ha fet aquest pas davant de les nombroses queixes rebudes per part de la ciutadania en els últims temps amb l'objectiu de trobar una solució als constants canvis de personal i problemes tècnics que pateix el poble de Breda.
 
En la carta que ha adreçat l'alcalde Dídac Manresa recorda que ja fa molt temps que l'oficina de Correus de Breda ofereix un funcionament "anormal i deficitari del servei amb constants canvis de personal i problemes de caràcter tècnic que impedeixen l'esdevenir ordinari d’una activitat tan essencial com pugui ser la vostra".
 
És per això que, malgrat les diverses queixes que els han fet arribar, han decidit elevar aquesta queixa de manera oficial i exigeixen que es doni resposta a la situació de l'oficina de Breda, ja que consideren que és "una situació anòmala la que estant vivint i patint".

Les queixes pel funcionament de Correus a Breda s'afegeixen a la que pateixen altres municipis del Baix Montseny com Sant Celoni, Vallgorguina, Sant Pere de Vilamajor, santa Maria de Palautordera o Campins.