L'Ajuntament de Sant Celoni presentarà aquest diumenge 13 de maig una nova versió de l'itinerari audioguiat pel centre del municipi adaptat a les persones amb discapacitat auditiva. Es tracta d'una nova versió de l'actual itinerari audioguiat que funciona des de l'any 2015 i que permet fer l'itinerari de forma autònoma amb un dispositiu mòbil o tauleta.
Ara amb la voluntat de treballar en un turisme responsable i pensat per a tothom, els arxius d'àudio s'han substituït per uns vídeos signats i subtitulats en quatre idiomes que permetran a tothom, també a les persones amb discapacitat auditiva, fer el mateix recorregut amb un fàcil accés als continguts. A més, s'han inclòs imatges de l'interior dels principals recursos turístics per donar-los més visibilitat i apropar-los a persones amb mobilitat reduïda.
La presentació, que tindrà lloc al claustre de l'Oficina de Turisme diumenge 13 de maig a les 11 del matí, està oberta a tothom i comptarà amb un tast de l'itinerari amb la presència de guies amb llenguatge de signes.
L'itinerari audioguiat del centre de Sant Celoni s'adapta per a persones amb discapacitat auditiva
Societat
L'acte de presentació serà diumenge 13 de maig a les 11h del matí a l'Oficina de Turisme
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2018 a
les 08:20
Et pot interessar
-
Societat
El camp de futbol de Sant Hilari estrenarà gespa a principis de 2027
-
Societat
Una kareteca del Baix Montseny entre les millors del planeta
-
Societat
Les ramaderes alcen la veu al Vallès: «Estem trencant estereotips»
-
Societat
Vilamajor suprimirà un carril bici nou de trinca després d'una consulta popular
-
Societat
Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni
-
Societat
Vint anys d'inundacions en un pas de Riells: «És una falta de respecte»
