"Lo que queda de Vida" d'Isaías San Martín a totes les sales argentines

La pel·lícula del director de Sant Celoni s'estrenarà aquest dijous i ha causat expectació als principals mitjans de comunicació del país sudamericà

Publicat el 19 de novembre de 2014 a les 07:21

Isaías San Martín, director de Lo que queda de Vida Foto: Jordi Purtí

 

El thriller psicològic "Lo que queda de vida", del director celoní Isaias San Martín va fent el seu recorregut i mica en mica va fent-se un lloc a les pantalles de les sales de cinema., des que el passat mes de febrer San Martín el va donar a conèixer a un reduït grup de persones a la sala petita de l'Ateneu de Sant Celoni. Aquest dijous, 20 de nopvembre, la pel·lícula s'estrenarà a l'Espai Incaa d'Argentina i serà projectada a tot el país, cosa que ha causat certa expectació en els mitjans de comunicació argentins, com el Télam, un dels de més difusió.

Precisament, en una entrevista que ha concedit en aquest mitjà, Isaías San Martín és qualificat com el director debutant "català de Sant Celoni" que va rodar  aquest film amb un pressupost mínim de 15.000 euros i explica com es va gestar la ideia, la seva relació amb els intèrprets i quines són les seves expectatives de distribució de l'obra que el setembre passat es va presentar en el Festival de Cinerma Independent de Toronto.

Lo que queda de Vida desenvolupa dues històries que en realitat són una mateixa. Bruno, un nen amb certa problemàtica en la seva relació amb el món, fill d'un matrimoni disfuncional, ruïnós per la violència de gènere i que acabarà trencant-se. El mateix Bruno, amb els vint anys complerts, protagonista d'una història de relacions marcades pels seus propis fantasmes i limitacions, enganys i odis, que acabaran convertint-se en un malson.

Els protagonistes principals del llargmetratge, filmat bàsicament en paratges del Baix Montseny i la Costa Brava,  són Marc Carapeto, Elisabet Assens, Tony Corvillo i Jordi Estrada.
 

Entrevista sencera a Isaías San Martín a Télam

Tràiler Lo que queda de vida