Una dona de 53 anys ha resultat ferida amb una possible fractura al turmell en caure mentre estava realitzant una ruta per la cresta dels Castellets, a zona de les Agudes del massís del Montseny, a Arbúcies, segons que s'informa des de Bombers de la Generalitat.
L’avís de l’accident s’ha rebut a 2/4 d'11 del matí i s’han activat els efectius dels Bombers de la Generalitat, amb membres del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM) que s’han desplaçat fins al lloc de l’accident amb un helicòpter i el suport de quatre vehicles.
Un cop s’ha pogut localitzar l’accidentada, tasca dificultada en part per la gran nuvolositat que hi havia a la zona, se l’ha estabilitzat i evacuat amb llitera fins al lloc on estava aterrat l’helicòpter. Un cop allà, se l’ha evacuat a l’hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta.
Rescat d’una excursionista accidentada al massís del Montseny
Té 53 anys i s'ha fracturat el turmell mentre estava realitzant una ruta per la cresta dels Castellets, a zona de les Agudes
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de febrer de 2013 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Palautordera estrena nova estació meteorològica en una xarxa mundial
-
Societat
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal
-
Societat
Montseny treballa per arreglar el despreniment a l'entrada del poble
-
Societat
El cementiri de Cardedeu inaugurarà un espai de dol perinatal
-
Societat
Breda instal·la càmeres de vigilància les entrades del poble
-
Societat
El projecte Tourdera es reuneix a Fogars de Montclús
