L'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha informat de la retirada del medicament Dalsy de totes les farmàcies de l'estat espanyol, després que s'hagi detectat un error en el prospecte en determinats lots. La seva distribuïdora, BGP Products Operations, va informar dels problemes el 19 de febrer, i va assegurar que cap de les unitats afectades havia estat distribuïda.
Després que es retiressin els productes, aquesta setmana les farmàcies en tornaran a tenir de nous, concretament, més de 143.000 unitats. Segona la companyia, però, les ventes són de 150.000 unitats al mes, aproximadament.
El ministeri de Sanitat, per altra banda, recorda que hi ha 21 medicaments més al mercat, amb la mateixa composició i dosificació que el Dalsy.
Suspenen la venda de Dalsy a les farmàcies
Societat
Un error en el prospecte obliga a retirar milers d'unitats del medicament de les farmàcies espanyoles
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2018 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Aplec de Santa Susanna 2026: gastronomia i tradició a Vilamajor
-
Societat
Nou simulacre de risc químic al Montseny: quatre pobles afectats
-
Societat
Sant Hilari estrena una oficina per atendre les persones grans
-
Societat
Cànoves transformarà la vella Rectoria en un centre cívic
-
Societat
Sant Hilari retirarà tots els contenidors aquest octubre
-
Societat
Com serà el nou CAP de Sant Celoni?
