Tres intoxicats en l'incendi d'un habitatge a Santa Maria de Palautordera
El foc ha cremat una gàbia i el fum s'ha estès per tota la casa
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2013 a
les 22:00
Tres persones han resultat ferides en un incendi que ha tingut lloc aquest dilluns al vespre a l'interior d'una casa de dues plantes de Santa Maria de Palautordera. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, a les 20.21h s'ha rebut l'avís d'un foc que ha cremat una gàbia i el fum que ha produït ha afectat tota la casa, situada al carrer Montnegre número 27. A conseqüència del fum, tres persones han resultat intoxicades de caràcter lleu i han hagut de ser evacuades pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital de Granollers. Dues dotacions dels Bombers han apagat el foc.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
-
Societat
Sant Celoni restaura la Tordera al polígon Molí de les Planes
-
Societat
Afadis Baix Montseny organitza la 1a Jornada Ludicoesportiva Joan Vilajuana a Sant Celoni
-
Societat
L'Escola Ginebró de Llinars estrenarà FP d’Integració Social amb pràctiques remunerades
-
Societat
Les millors fotos de la Trail Guilleries 2026: èxit hilarienc i 1200 participants
