TV3 estrena aquest dilluns a les 22.40 hores una nova sèrie, Nit i dia, sobre medicina forense, una temàtica pròpia de produccions nord-americanes i que ha explotat poc la televisió pública. La ficció ha estat dirigida per Manuel Huerga, autor de pel·lícules com Antàrtida o Salvador, i Oriol Paulo, guionista de Los ojos de Julia, que auguren sensacions "molt fortes", i escrita per Lluis Arcarazo i Jordi Galceran. El jove actor de Sant Antoni de Vilamajor, Ivan Luengo, interpreta el paper d'Adrià Ramos en la nova sèrie televisiva.
La sèrie comptarà amb més d'una vintena d'actors principals, entre els quals destaquen Clara Segura, Vicky Peña, Mario Gas, Pablo Derqui, Miquel Fernández i Marc Martínez. S'ha rodat a la Ciutat de la Justícia i, en especial, l'Institut de Medicina Legal de Catalunya i ha comptat amb l'assessorament de metges forenses, psiquiatres, jutges i policies, per donar veracitat a la narració.
Nit i dia també vol ser un retrat de Barcelona, amb les seves llums i les seves ombres, "com tots els personatges d'aquesta sèrie".
[tv3]/videos/5578996/[/tv3]
TV3 estrena aquest dilluns «Nit i dia», una nova sèrie de medicina forense
El jove de Sant Antoni de Vilamajor, Ivan Luengo, fa el paper d'Adrià Ramos
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
