Un dispositiu conjunt dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local d'Arbúcies en un "macrobotellon" la nit de dissabte a diumenge va acabar amb 25 persones identificades, una de detinguda i 18 cotxes identificats. La festa es va celebrar coincidint amb la fi de l'estat l'alarma i hi ha participat més d'un centenar de persones.
Tot plegat va passar a la Corbadora, una zona de lleure, apartada del nucli urbà. Un dels denunciats és un jove que ha donat positiu a la prova d'alcoholèmia que se li va fer. Des de l'Ajuntament d'Arbúcies recorden que l'índex de contagi és "molt alt" a la població i demanen "responsabilitat" i extremar les precaucions, encara que s'hagi aixecat l'estat d'alarma.
[plantillacoronavirus]
Un «macrobotellon» a Arbúcies acaba amb 25 persones denunciades, una de detinguda i 18 cotxes identificats
Des de l'Ajuntament d'Arbúcies recorden que l'índex de contagi és molt alt a la població i demanen responsabilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2021 a
les 18:28
Et pot interessar
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
-
Societat
Sant Celoni restaura la Tordera al polígon Molí de les Planes
-
Societat
Afadis Baix Montseny organitza la 1a Jornada Ludicoesportiva Joan Vilajuana a Sant Celoni
-
Societat
L'Escola Ginebró de Llinars estrenarà FP d’Integració Social amb pràctiques remunerades
-
Societat
Les millors fotos de la Trail Guilleries 2026: èxit hilarienc i 1200 participants
