Un motorista de Breda de 28 anys d'edat ha perdut la vida aquesta tarda en un accident de trànsit a la carrtera GI-550 a l'alçada de Sant Hilari Sacalm. Segons les informacions facilitades pel Servei Català de Trànsit (SCT) la col·lisió mortal ha tingut lloc al punt quilomètric 6,1 d'aquesta carretera de la comarca de la Selva. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de la incidència a les 15.36 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut la topada ha estat per envestida entre un camió i la motocicleta. Com a conseqüència del sinistre, ha mort el conductor i únic ocupant del vehicle de dues rodes. El camioner ha resultat il·lès.
En l’accident, hi han treballat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, en el moment de l'accident s'ha circulat a través d'un pas alternatiu i la carretera ha estat totalment restringida fins a les 5 de la tarda aproximadament i una hora més tard la circulació ha tornat a ser normal.
Un motorista de Breda mor en accident a Sant Hilari Sacalm
Un camió ha envestit la moto que conduïda en el punt quilomètric 6,1 de la carretera GI550
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2014 a
les 23:44
Et pot interessar
-
Societat
Arrangen una masia municipal abandonada a Sant Esteve de Palautordera
-
Societat
Breda impulsa un pla de voreres per fer complir la normativa
-
Societat
Els trastorns mentals a l'escola: com funciona l'Aula Integral de Suport d'Arbúcies?
-
Societat
«La llei ens ha deixat al marge»: un pare pentaplègic de Palautordera reclama justícia
-
Societat
Una empresa del Montseny reforça la xarxa de ferrocarrils indonèsia
-
Societat
Llinars recorda la tragèdia aèria de Germanwings 11 anys després
