⚠️ AVÍS, DEMÀ 08/02/2024 BATUDA CAÇA MAJOR ⚠️@agriculturacat ha autoritzat #batudes de #caçamajor a la Zona de Caça Controlada (ZCC) de #SantCugatdelVallès.
Batuda de caça major a Sant Cugat i Collserola per a aquest dijous
Societat
El Parc Natural de Collserola ha llençat un avís per respectar la senyalització i evitar accedir a les zones de caça
ARA A PORTADA
-
Política Puente continua deixant en l'aire el tall de l'AVE Barcelona-Madrid malgrat la petició d'Illa Pep Martí i Vallverdú
-
Política Les preguntes pendents que ha de respondre Óscar Puente per la tragèdia de Toledo Gerard Mira
-
Política Feijóo entra en el cos a cos amb els sindicats i els demana desconvocar la vaga general Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el
07 de febrer de 2024 a
les 17:27
Actualitzat el
07 de febrer de 2024 a les
19:46
Si teniu previst passejar per la muntanya de Collserola aquest dijous 8 de febrer, aneu amb molt de compte de 8 h del matí a 16 h de la tarda. El Parc Natural de Collserola ha llençat un avís per respectar la senyalització i evitar accedir a les zones de caça. Segons el Pla Tècnic de Gestió Cinegètica aprovat pel Departament d'Agricultura, Ramadera, Pesca i Alimentació de la Generalitat s'han autoritzat batudes de caça major a les Zones de Caça Controlada (ZCC) de Sant Cugat. Podeu consultar aquí el mapa de l'àrea en qüestió:
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Tot el que amaga el debat sobre la Catalunya Nord
-
Societat
La guerra i la por
-
Societat
Com ha canviat la manera de vestir al llarg de la història?
-
Societat
Menys de 10 trens al dia a la Catalunya buidada
-
Societat
Què recomana exactament la UE en cas de guerra o desastre?
-
Societat
Un pilot d'avió decideix girar cua en ple vol perquè s'ha descuidat el passaport
