19
de juliol
de
2021, 13:54
Des d'aquest dilluns, 19 de juliol, tres centres d'atenció primària (CAP) de l'Institut Català de la Salut (ICS) a la Catalunya Central ofereixen un nou servei que millora l'atenció per a usuaris i professionals de la salut. Es tracta d'un aparell digital, ubicat a l'entrada dels CAPS, que serveix per gestionar tràmits administratius a través d'una pantalla tàctil.
El projecte La Crida consisteix en la utilització d'aquest aparell digital que té una pantalla des d'on la persona usuària escaneja la seva targeta sanitària, escull l'opció "He arribat al centre" i automàticament s'imprimeix un tiquet amb un codi alfanumèric aleatori. Simultàniament, el personal sanitari rep una notificació que l'avisa que el pacient ja es troba a la sala d'espera. Amb el tiquet, el pacient es dirigeix a la sala d'espera del CAP fins que rep la indicació que ja pot passar a la consulta, quan el seu codi apareix a la pantalla.
El projecte La Crida consisteix en la utilització d'aquest aparell digital que té una pantalla des d'on la persona usuària escaneja la seva targeta sanitària, escull l'opció "He arribat al centre" i automàticament s'imprimeix un tiquet amb un codi alfanumèric aleatori. Simultàniament, el personal sanitari rep una notificació que l'avisa que el pacient ja es troba a la sala d'espera. Amb el tiquet, el pacient es dirigeix a la sala d'espera del CAP fins que rep la indicació que ja pot passar a la consulta, quan el seu codi apareix a la pantalla.