PPC i C's han criticat la decisió del Govern de denunciar davant la justícia els canals de televisió Intereconomia i 13TV per fer analogies "entre processos democràtics i règims o actituds totalitàries", o per fer "apologia de la violència" vers les persones que es consideren independentistes.
Totes dues formacions han criticat l'ús "partidista" que la Generalitat fa del Consell Àudiovisual de Catalunya (CAC), l'organisme que ha fet l'informe sobre el que se sustentarà la demanda i els populars han arribat a demanar el tancament del CAC davant la seva submissió a interessos partidistes, tot i que l'expresident del partit a Catalunya, Daniel Sirera, és actualment conseller secretari de l'organisme regulador, precisament a proposta del PPC. Sirera ha votat en contra dels informes que donen peu a la denúncia que prepara el Govern, malgrat que en l'exercici del seu càrrec ha validat els informes amb la seva signatura.
Per la seva banda, Ciutadans s'ha mostrat sorprès perquè hagi estat Francesc Homs, a qui han titllat "d'aprenent de la propaganda goebbeliana", qui porti aquest tema a la justícia.
El PP demana el tancament del CAC
Els populars critiquen l'ús "partidista" del Consell Àudiovisual de Catalunya malgrat el seu expresident Daniel Sirera n'és el conseller secretari
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2013 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Cultura
Torna el Llum BCN: horaris, ubicacions i artistes
-
Cultura
Carme Elias rep la Medalla d’Or al Mèrit Cultural de Barcelona: «Visc el present i no penso en després»
-
Cultura
Francesc Torralba: «La desesperació condueix a l'autodestrucció i al suïcidi»
-
Cultura
La crisi de Rodalies afecta el nombre de visitants de la Fira de la Candelera
-
Cultura
Mor Carlos Hernández, corresponsal de guerra i cronista de memòria històrica
-
Cultura
Una obra de Gaudí arribarà a Xile: així serà la capella inspirada en la Sagrada Família
