El Super3 «reneix» com una plataforma digital amb les marques SX3, S3 i X3

La CCMA presenta la imatge gràfica del producte que es posarà en marxa el 10 d’octubre, tal com va anunciar Rosa Romà

  • La nova imatge del Super3, la marca SX3 -
Publicat el 21 de setembre de 2022 a les 15:37
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimecres la nova imatge del nou Super3 que es posarà en marxa el 10 d’octubre, tal com va anunciar la presidenta de l'ens Rosa Romà, amb una oferta transmèdia, omnicanal i multipantalla. SX3 serà la marca principal de nou Super3 i esdevindrà la porta d’entrada a dos mons, l'S3 i l'X3.

La marca S3 està dirigida a la primera infància i vol generar un entorn en què infants i famílies poden aprendre, compartir moments i es diverteixin amb el seu contingut. La marca X3 va adreçada a nenes i nenes més grans i a preadolescents i pretén apel·lar a la participació. “El SX3 no serà només un canal de televisió, sinó que reneix com una plataforma digital de continguts adreçats al públic infantil”, han explicat. Aquest dimecres s’ha pogut veure aquesta nova imatge en una peça promocional i, a partir d'ara, “s’aniran descobrint totes les sorpreses que té reservades l’estrena del nou SX3”.
 
Amb la posada en marxa de les marques S3 i X3 es crearan dos mons adreçats a diferents franges d'edat, i l'oferta de continguts es treballarà des d'aquesta perspectiva. “Seran continguts d’entreteniment, informatius i educatius, que potenciïn valors de comunitat, territori, patrimoni cultural, proximitat, interacció i participació, i que formaran una oferta transmèdia audiovisual amb especial importància dels continguts nadius digitals”, han concretat.

“Tots aquests continguts es podran veure a totes les pantalles i suports, amb la concepció d’oferir-los a través de les plataformes de consum audiovisual més utilitzades pels infants i les seves famílies”, han destacat.

[plantillavirals]