La marca S3 està dirigida a la primera infància i vol generar un entorn en què infants i famílies poden aprendre, compartir moments i es diverteixin amb el seu contingut. La marca X3 va adreçada a nenes i nenes més grans i a preadolescents i pretén apel·lar a la participació. “El SX3 no serà només un canal de televisió, sinó que reneix com una plataforma digital de continguts adreçats al públic infantil”, han explicat. Aquest dimecres s’ha pogut veure aquesta nova imatge en una peça promocional i, a partir d'ara, “s’aniran descobrint totes les sorpreses que té reservades l’estrena del nou SX3”.
Digital, enèrgic, connectat amb les nenes i nens... això és el #NouSX3.
— Super3 (@super3cat) September 21, 2022
Amb l’S3, un món per als més petits de la casa i l’X3, per als més grans.
A partir del 10 d’octubre, tot un món a les teves mans! pic.twitter.com/OYd2IgGVj0
Amb la posada en marxa de les marques S3 i X3 es crearan dos mons adreçats a diferents franges d'edat, i l'oferta de continguts es treballarà des d'aquesta perspectiva. “Seran continguts d’entreteniment, informatius i educatius, que potenciïn valors de comunitat, territori, patrimoni cultural, proximitat, interacció i participació, i que formaran una oferta transmèdia audiovisual amb especial importància dels continguts nadius digitals”, han concretat.
“Tots aquests continguts es podran veure a totes les pantalles i suports, amb la concepció d’oferir-los a través de les plataformes de consum audiovisual més utilitzades pels infants i les seves famílies”, han destacat.
[plantillavirals]