El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, ha expressat aquest dilluns en roda de premsa la voluntat de seguir donant suport al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges "pel paper que juga dins l'ecosistema cinematogràfic".
Mascarell considera "indispensable" mantenir "estructures i elements referencials" com el certamen, que tindrà lloc de l'11 al 20 d'octubre i compta amb una programació formada per 140 pel·lícules. “Mentre vivim en una societat tocada per la crisi, el cinema sap fer noves mirades en paral·lel i sap intuir cap a on poden anar les coses i com s’han d’interpretar”, va afegir el conseller de Cultura.
El director del festival, Àngel Sala, va destacar la "vocació internacional claríssima" dels films catalans que formen part del programa. Sala també va posar èmfasi en dues seccions del festival, Seven Chances i Noves Visions, que enguany celebren el 20è i el 10è aniversari, respectivament.
Ferran Mascarell considera «indispensable» el Festival de Sitges
Cultura
Expressa la voluntat de la Generalitat de seguir donant suport al certamen, que veu com un refrerent
ARA A PORTADA
-
Política El retorn dels exiliats: velocitats variables i represa institucional (amb incògnites) Oriol March
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
Publicat el
07 d’octubre de 2013 a
les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura
L'última polseguera contra el desig de l'ocupant
-
Cultura
La tasca desconeguda de Pau Casals en favor dels exiliats, al descobert
-
Cultura
«És una llàstima que el teatre musical estigui tan mal vist»
-
Cultura
Maria del Mar Bonet dedica «Què volen aquesta gent» a Puigdemont a l’Olympia de París
-
Cultura
«Rodoreda va estar a punt de perdre l'habitatge mentre escrivia 'La plaça del Diamant'»
-
Cultura
Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat»
