La cantant Madonna va ser trobada inconscient a casa seva de Nova York a causa d'una greu malaltia bacteriana abans d'entrar a l'UCI. Segons fonts properes a l'artista recollides per diversos mitjans especialitzats, l'afectació va derivar en una sèpsia que li va provocar insuficiència cardíaca i la mort durant uns instants.
Després del seu pas per l'UCI, Madonna es troba actualment en un bon estat de salut i fora de perill, segons assegura el seu entorn. Les complicacions de salut patides van obligar la cantant a cancel·lar la seva gira mundial The Celebration Tour, i ara s'està centrant a recuperar el to per poder tornar als escenaris el més ràpid possible.
L'ús de Narcan, un fàrmac dissenyat per combatre les sobredosis de drogues, va ser fonamental per fer tornar la reina del pop a la vida. El fàrmac ja va ser fonamental l'any 2018 per salvar-li la vida a una altra cantant de fama mundial, Demi Lovato. En el cas de l'artista d'Albuquerque, la sobredosi havia estat causada per opiacis.
[plantillavirals]
Madonna va estar morta durant uns instants abans d'entrar a l'UCI
La cantant va ser trobada insconscient a casa a causa d'una malaltia bacteriana i va necessitar un fàrmac indicat per sobredosis per reviure
- Madonna, en una fotografia d'arxiu -
- Jan Woitas / Europa Press
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
07 de juliol de 2023 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Cultura
Guerra, exili i resistència cultural: així és l'obra de Mercè Rodoreda
-
Cultura
L'RCD Espanyol fa el pas i s'afegeix al Correllengua
-
Cultura
És València: ni Valéncia, ni Valencia
-
Cultura
«M'he passat tota la vida pensant de què viuré l'any que ve»
-
Cultura
Mor Eugènia Balcells, pionera de l’art audiovisual a Catalunya
-
Cultura
Carlo Sechi i el futur del català a Sardenya: «Tots els algueresos som catalanistes»
